În industria frumuseții, artiștii sunt obligați să lucreze cu diferiți clienți, cu caractere diferite, astfel trebuie să ne adaptăm în funcție de temperamentul fiecăruia.

Întotdeauna trebuie să plecăm de la ideea că, “clientul are mereu dreptate”! Chiar dacă nu are, trebuie să încercăm să îi facem pe plac. Totul pleacă de la comunicare, astfel încercați să comunicați cu clientul la fiecare pas pe care îl faceți și să îl întrebați dacă este ok cu rezultatul. Dacă vă enervați, respirați adânc și continuați să vă duceți lucrarea la bun sfârșit.

Acționează în funcție de situație.

Dacă nemulțumirea clientului a fost cauzată de greșeala voastră, atunci oferiți opțiuni pentru o ieșire din această situație. Dacă rezultatul serviciului furnizat îndeplinește pe deplin dorințele și cerințele inițiale ale clientului, atunci apărați-vă poziția fără a apela la amenințări.

Există și situații când unii clienți nu vor să plătească serviciul după finalizarea lucrării sau care cer banii ulterior pentru că rezultatul nu a fost ce a dorit. Astfel de persoane sunt peste tot, însă nu trebuie să cadeți pradă acestor oameni! Dacă insistă că nu îi place rezultatul, puteți întreba unde este problema și o puteți remedia pe loc, însă dacă pleacă și ulterior vă cere banii înapoi pe motiv că nu i-a plăcut rezultatul, atunci este clar că s-a folosit de munca voastră și încearcă să își recupereze banii.

Cum să ai o relație bună cu clienta ta? 1

În cazul unei probe de machiaj, îi puteți spune clientei să vă ofere un feedback după câteva ore ,iar în cazul în care fondul de ten nu a fost ok, puteți să o invitați la o noua probă fără cost pentru a remedia problema. Probele inevitabil se plătesc deoarece este vorba de timpul vostru pe care îl pierdeți și de produsele pe care le consumați, iar de altfel sunt multe fete care au diferite evenimente și vin la machiaj sau la coafor pe motiv de probă pentru nuntă.

Ce le oferă clienților un motiv să creadă că puteți fi convins să oferiți servicii gratuite?

  1. Lipsa unui preț clar arată incertitudinea voastră cu privire la costul serviciilor. Este posibil să nu afișați prețuri pentru a împiedica concurența să le vadă.  Trebuie să cunoașteți prețurile pieței și, pe baza acestora, să le setați pe ale voastre.
  2.  Conturile de socializare
    Este important să acordați atenție paginii pe care o indicați pentru promovarea serviciilor. Pentru ca clientul să nu aibă nicio îndoială cu privire la activitatea voastră profesională, este necesar să aduceți pagina într-o formă adecvată.
Cum să ai o relație bună cu clienta ta? 2

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Coș

Autentificare

Creează cont